Trzy filary systemu TRIVA
Projekt TRIVA ERP to 3 filary: Klient, Produkt, Partner.
Dla Klienta, najważniejsze jest dostosowanie systemu tak, aby ten odpowiadał jego codziennym działaniom i wspierał proces automatyzacji pracy. Jest to możliwe dzięki ścisłej współpracy wszystkich trzech elementów.
Partner to firma wdrażająca oprogramowanie. Zadaniem Partnera jest przeprowadzenie dogłębnej analizy i konsultacje z Klientem. Dzięki możliwościom systemu TRIVA ERP i jego API, system ERP może zostać połączony z innymi systemami wdrożonymi w przedsiębiorstwie.
Producent TRIVA ERP dostarcza produkt, który można dostosować do potrzeb użytkownika, przy współpracy z Klientem i Partnerem. Dodatkowo zapewnione są częste aktualizacje np. związane ze zmianami w prawie gospodarczym. Dzięki temu system TRIVA ERP potrafi sprostać nawet najbardziej wymagającym Klientom i jest zawsze zgodna z polskimi przepisami.
Jakie części systemu dostępne są dla użytkownika?
Sprzedaż i zakupy – obszar dla dostawców i odbiorców
Obszar sprzedaż i zakupy pozwala na stałe kontrolowanie i usprawnianie procesu zamówień oraz kontaktów z kontrahentami. System pozwala na wykonanie raportów i zestawień w oparciu o przygotowane szablony, które usprawnią pracę i będą jednolite dla całej organizacji.
Ważną zaletą jest możliwość obsługi wielu magazynów poprzez rejestrację, jak również możliwość dokumentowania obrotów magazynowych takich jak np. wydanie, przyjęcie, przesunięcie międzymagazynowe.
W systemie można przygotować kartoteki towarów i usług czy kontrahentów, które będą zawierały informacje na ich temat np. osoby kontaktowe dla kontrahenta czy dokumentacja techniczna.
W tym obszarze występują także takie funkcje jak kompleksowa obsługa dokumentów sprzedażowych, obsługa dokumentów magazynowych czy naliczanie rabatów i ustalanie cen dla kontrahentów.
Kolejnymi elementami są obsługa JPK jak też współpraca z zewnętrznymi urządzeniami np. drukarkami fiskalnym czy czytnikami kodów kreskowych.
Finanse i księgowość - zawsze zgodne z polskimi przepisami
Warty podkreślenia jest fakt, że TRIVA ERP jest produktem polskim, regularnie aktualizowanym. Dzięki temu rozwiązania w nim zawarte zawsze są zgodne z przepisami ustawodawcy polskiego. Działy księgowości i kadr pracują na systemie zawsze zgodnym z przepisami.
Obszar Finanse i Księgowość wspomaga w realizacji zadań w zakresie obsługi:
- Księgi handlowej - pomoc w automatyzacji tworzenia ewidencji i zestawień księgowych. Stworzenie przejrzystej ewidencji VAT, dzięki rejestracji dokumentów. Dodatkowo obsługa plików JPK i deklaracji oraz zgodne z prawem przygotowywanie sprawozdań finansowych i ich wysyłka.
- Ewidencji środków pieniężnych i rozliczeń rozrachunków - w tym obsługa obrotu środków pieniężnych i przelewów oraz weryfikacja rachunków kontrahenta w bazie VAT Ministerstwa Finansów jak również statusu VAT.
- Windykacji - bieżąca kontrola należności i egzekucja płatności w razie opóźnień
Obszar Finanse i Księgowość pozwala także na połączenie przez webserwisy z bankowością elektroniczną, co znacznie usprawnia pracę np. przy realizacji płatności wprost z systemu TRIVA ERP. System TRIVA ERP posiada też możliwości rozliczania i zarządzania delegacjami służbowymi.
Majątek trwały
Na podstawie Ustawy o Rachunkowości obszar Majątek Trwały pozwala na ewidencjonowanie i weryfikację składników majątku trwałego. Możliwe jest przygotowanie kartotek takich środków, wartości niematerialnych i prawnych i wyposażenia niskocennego. Dostępne są automatyzacja naliczania rat amortyzacyjnych i dodawania wyjątków w planie. Dodatkowo ważnym aspektem jest możliwość tworzenia terminarza zadań dotyczących konserwacji i przeglądów środków trwałych. W jednym miejscu, dzięki prowadzonej ewidencji znajdują się dokumenty powiązane z obrotami majątku trwałego. System ułatwia dokonanie inwentaryzacji przez zastosowanie czytników kodów kreskowych.
W kolejnej części omówimy 3 kolejne obszary:
- Kadry, Płace i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi;
- Zarządzanie Relacjami z Kontrahentami (CRM),
- Zarządzanie Projektami.
Majątek trwały w TRIVA ERPSprawdź, z jaką łatwością można zarządzać majątkiem trwałym w firmie. System TRIVA ERP pozwala na ewidencję środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia wraz z tworzeniem zestawów środków trwałych. Dodatkowo z TRIVA masz pewność, że prowadzenie ewidencji majątku przebiega zawsze zgodnie z Ustawą o Rachunkowości czy MSR (Międzynarodowymi standardami rachunkowości). |