Złożone procesy biznesowe pod kontrolą
TRIVA ERP to nowoczesne i innowacyjne, stworzone z myślą o wymagających firmach narzędzie, które dostarcza funkcjonalnych rozwiązań w sześciu obszarach:
- zarządzanie projektami
- finanse i księgowość
- kadry, płace i zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
- zarządzanie relacjami z kontrahentami
- sprzedaż i zakupy
- majątek trwały.
W każdym z tych obszarów dbamy o pełną zgodność z aktualnymi przepisami polskiego prawa i dostarczamy narzędzia BI wspierające kontrolę pracy organizacji.
Komfort codziennej pracy
Poznanie potrzeb na etapie przedwdrożeniowym pozwala nam - w trakcie wdrożenia, dostosować kokpity i akcje do codziennych działań pracowników. Nasi Partnerzy automatyzują pracę użytkowników systemu przez jak najkorzystniejsze ustawianie kolejności zadań i rozmieszczanie przycisków akcji.
Pełna mobilność
System TRIVA ERP jest dostępny z każdego typu urządzenia (komputer, tablet, smartfon), w instalacjach lokalnych, online oraz w chmurze. Niezależnie od sposobu korzystania, każdy pracownik ma wygodny dostęp do swoich danych i funkcjonalności w czym pomaga szczegółowy system uprawnień.
System ERPSprawdź ofertę TRIVA ERP. Poznaj nowoczesny system stworzony z myślą o zaawansowanych procesach biznesowych. Z jego pomocą zautomatyzujesz procesy w firmie, zwiększysz zyski i usprawnisz pracę zespołu. TRIVA ERP jest przyjazny i prosty w obsłudze, dzięki personalizowanym kokpitom. |