Produkt

Wstęp

System TRIVA ERP

Kompleksowe zarządzanie organizacją
z myślą o zaawansowanych procesach biznesowych.

Produkt TRIVA ERP

Poznaj TRIVA ERP

TRIVA ERP

nowoczesny system dostępny w chmurze

  

Przekonaj się sam!

 


Dlaczego TRIVA ERP?

Dlaczego
TRIVA ERP

System TRIVA ERP to eksperckie narzędzie do zarządzania procesami w przedsiębiorstwie. Jego możliwości pozwalają na dopasowanie do każdej branży i niemal każdej specyfiki działania firmy. To oprogramowanie harmonizuje się z Klientem a nie Klient z oprogramowaniem! TRIVA ERP jest niekwestionowanym katalizatorem wzrostu, innowacji i transformacji cyfrowej, tak ważnej w obecnej rzeczywistości.

Głównymi zaletami tego nowoczesnego narzędzia jest jego konfigurowalność, prostota i przejrzystość obsługi, która pozwala na dopasowanie kokpitów (widoków) w systemie do każdego, odrębnego stanowiska. Dzięki temu wdrożenie TRIVA ERP jest niezwykle opłacalne i bardzo szybko się skaluje.

Ważna jest również pełna zgodność z aktualnie obowiązującymi przepisami polskiego prawa gospodarczego oraz kompleksowe podejście do standaryzacji. Dodatkowo, rozbudowane moduły business intelligence pozwalają na pełną kontrolę procesów i wskaźników aktualizowanych i agregowanych w czasie rzeczywistym.

TRIVA ERP to również:

  • Wiele modułów o różnej specjalizacji,
  • Elastyczność w obsłudze i budowie,
  • Bezpieczeństwo, pełna ochrona danych,
  • Mobilność, dostęp do erp w chmurze,
  • Wydajność obliczeniowa i w dostępie do danych,
  • Możliwość integracji z innymi systemami.

Budowa systemu

Innowacyjne cechy TRIVA ERP

Kokpity

Indywidualne ekrany aplikacji

Kokpit, to podstawowy obszar roboczy w systemie TRIVA ERP dopasowany do pojedynczego użytkownika lub grupy użytkowników o podobnej specyfice pracy. Zawiera elementy, które wykorzystywane są w codziennej pracy każdego pracownika. Dzięki możliwości łączenia obszarów z poziomu kokpitu, workflow procesowy jest usprawniony a problemy spowodowane przez niepotrzebne czynności (np. przeskakiwanie między okienkami) są eliminowane.

Workflow

Standaryzacja i automatyzacja procesów

To wewnętrzny mechanizm, który pozwala na standaryzację procesów biznesowych w firmie i automatyzację zaawansowanych procedur w organizacji. Workflow skupia się na 3 elementach - procesie (zadaniu do wykonania), aktywności (przydzieleniu zadania do pracownika) i tranzycji (przejściu od aktywności do aktywności). Dzięki temu pracownik i menadżer mogą śledzić kolejne aktywności, jak i etapy projektu, by działania były jeszcze sprawniejsze.

Aspekty prawne

Zgodność z przepisami polskiego prawa 

Oprogramowanie TRIVA ERP posiada pełną zgodność z aktualnymi przepisami polskiego prawa gospodarczego w połączeniu z częstymi aktualizacjami. System pozwala również na weryfikację kontrahentów na tzw. białej liście VAT lub w rejestrze GUS. Moduły obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, obsługi ZUS i innych procedur księgowo-prawnych pozwolą na przyspieszenie pracy działom za nie odpowiedzialnym.

Obszary funkcjonalne

Obszary funkcjonalne dostępne w systemie

Stworzyliśmy wydajny, bezpieczny oraz zintegrowany system ERP, który dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom, umożliwia kompleksowe zarządzanie organizacją. Skorzystaj z szerokiego wachlarza usług i wybierz obszary systemu, które odpowiedzą na potrzeby Twojej firmy.

Business Intelligence

Business Intelligence

wzrost sprzedaży i kontrola procesów w czasie rzeczywistym

Zyskaj dostęp do spersonalizowanych raportów oraz analiz. TRIVA posiada wbudowany system Business Intelligence, który stanowi doskonałe źródło odkrywania wiedzy nie tylko przez analityków i kadrę kierowniczą, ale także przez wszystkich operatorów systemu TRIVA, dzięki wykorzystaniu tej funkcjonalności w każdym Kokpicie.

 

 

Wiele możliwości
graficznej i liczbowej prezentacji wyników

Wiedza w postaci zagregowanych wartości liczbowych, procentowych lub tekstowych udostępniana jest w postaci wykresów, wskaźników czy tabel.

 

Analiza wskaźników
o różnym stopniu złożoności

Są to zarówno proste wskaźniki mierzące dynamikę sprzedaży, strukturę nieobecności pracowników, jak również bardziej złożone tj. pokrycie zobowiązań, średni czas regulowania należności czy stan nadgodzin wśród zatrudnionych pracowników w firmie.

 

Możliwość rozbudowy
i dowolnej konfiguracji wskaźników

TRIVA zawiera bogaty zestaw wbudowanych wskaźników oraz mechanizmy konfiguracyjne pozwalające rozbudować obszary analityczne o dodatkowe dane oraz własne wskaźniki.

Nowości produktowe

Nowości produktowe

Muzeum Narodowe w Krakowie wdroży system ERP TRIVA

TRIVA – system ERP dla dużych firm stworzony przez firmę Soneta, krakowskiego producenta oprogramowania, usprawni zarządzanie jednym z najbardziej prestiżowych muzeów w Polsce. Soneta – producent...
Przeczytaj więcej

Reskilling i upskilling – jak rozwijają nowe kompetencje pracowników?

Jak wynika z badania Manpower Group „Niedobór talentów 2023”, szacuje się, że około 72% firm w Polsce ma problem ze znalezieniem pracowników z odpowiednimi umiejętnościami. Na świecie takie trudności...
Przeczytaj więcej

CASE STUDY: Wdrożenie systemu TRIVA ERP w firmie produkcyjnej RUUKKI

Firma RUUKKI Polska Sp. z o.o. jest liderem w produkcji stalowych pokryć dachowych i systemów rynnowych. Jest obecna w Polsce od 1994 roku i należy do grupy SSAB, globalnego producenta stali...
Przeczytaj więcej

Jak wdrożyć system informatyczny ERP w dużej firmie – przewodnik dla CEO i CTO

W dyskusjach menedżerów jak mantra powtarzane jest pytanie: „Jak dobrze, szybko i możliwie tanio wdrożyć system ERP w firmie?” Kluczowym wyzwaniem dla firm jest opanowanie i usprawnienie procesów...
Przeczytaj więcej

 

 

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

aby umówić się na prezentację systemu