Produkt

Wstęp

System TRIVA ERP

Kompleksowe zarządzanie organizacją
z myślą o zaawansowanych procesach biznesowych.

Produkt TRIVA ERP

Poznaj TRIVA ERP

TRIVA ERP

nowoczesny system dostępny w chmurze

  

Przekonaj się sam!

 


Dlaczego TRIVA ERP?

Dlaczego
TRIVA ERP

System TRIVA ERP to eksperckie narzędzie do zarządzania procesami w przedsiębiorstwie. Jego możliwości pozwalają na dopasowanie do każdej branży i niemal każdej specyfiki działania firmy. To oprogramowanie harmonizuje się z Klientem a nie Klient z oprogramowaniem! TRIVA ERP jest niekwestionowanym katalizatorem wzrostu, innowacji i transformacji cyfrowej, tak ważnej w obecnej rzeczywistości.

Głównymi zaletami tego nowoczesnego narzędzia jest jego konfigurowalność, prostota i przejrzystość obsługi, która pozwala na dopasowanie kokpitów (widoków) w systemie do każdego, odrębnego stanowiska. Dzięki temu wdrożenie TRIVA ERP jest niezwykle opłacalne i bardzo szybko się skaluje.

Ważna jest również pełna zgodność z aktualnie obowiązującymi przepisami polskiego prawa gospodarczego oraz kompleksowe podejście do standaryzacji. Dodatkowo, rozbudowane moduły business intelligence pozwalają na pełną kontrolę procesów i wskaźników aktualizowanych i agregowanych w czasie rzeczywistym.

TRIVA ERP to również:

  • Wiele modułów o różnej specjalizacji,
  • Elastyczność w obsłudze i budowie,
  • Bezpieczeństwo, pełna ochrona danych,
  • Mobilność, dostęp do erp w chmurze,
  • Wydajność obliczeniowa i w dostępie do danych,
  • Możliwość integracji z innymi systemami.

Budowa systemu

Innowacyjne cechy TRIVA ERP

Kokpity

Indywidualne ekrany aplikacji

Kokpit, to podstawowy obszar roboczy w systemie TRIVA ERP dopasowany do pojedynczego użytkownika lub grupy użytkowników o podobnej specyfice pracy. Zawiera elementy, które wykorzystywane są w codziennej pracy każdego pracownika. Dzięki możliwości łączenia obszarów z poziomu kokpitu, workflow procesowy jest usprawniony a problemy spowodowane przez niepotrzebne czynności (np. przeskakiwanie między okienkami) są eliminowane.

Workflow

Standaryzacja i automatyzacja procesów

To wewnętrzny mechanizm, który pozwala na standaryzację procesów biznesowych w firmie i automatyzację zaawansowanych procedur w organizacji. Workflow skupia się na 3 elementach - procesie (zadaniu do wykonania), aktywności (przydzieleniu zadania do pracownika) i tranzycji (przejściu od aktywności do aktywności). Dzięki temu pracownik i menadżer mogą śledzić kolejne aktywności, jak i etapy projektu, by działania były jeszcze sprawniejsze.

Aspekty prawne

Zgodność z przepisami polskiego prawa 

Oprogramowanie TRIVA ERP posiada pełną zgodność z aktualnymi przepisami polskiego prawa gospodarczego w połączeniu z częstymi aktualizacjami. System pozwala również na weryfikację kontrahentów na tzw. białej liście VAT lub w rejestrze GUS. Moduły obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, obsługi ZUS i innych procedur księgowo-prawnych pozwolą na przyspieszenie pracy działom za nie odpowiedzialnym.

Obszary funkcjonalne

Obszary funkcjonalne dostępne w systemie

Stworzyliśmy wydajny, bezpieczny oraz zintegrowany system ERP, który dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom, umożliwia kompleksowe zarządzanie organizacją. Skorzystaj z szerokiego wachlarza usług i wybierz obszary systemu, które odpowiedzą na potrzeby Twojej firmy.

Business Intelligence

Business Intelligence

wzrost sprzedaży i kontrola procesów w czasie rzeczywistym

Zyskaj dostęp do spersonalizowanych raportów oraz analiz. TRIVA posiada wbudowany system Business Intelligence, który stanowi doskonałe źródło odkrywania wiedzy nie tylko przez analityków i kadrę kierowniczą, ale także przez wszystkich operatorów systemu TRIVA, dzięki wykorzystaniu tej funkcjonalności w każdym Kokpicie.

 

 

Wiele możliwości
graficznej i liczbowej prezentacji wyników

Wiedza w postaci zagregowanych wartości liczbowych, procentowych lub tekstowych udostępniana jest w postaci wykresów, wskaźników czy tabel.

 

Analiza wskaźników
o różnym stopniu złożoności

Są to zarówno proste wskaźniki mierzące dynamikę sprzedaży, strukturę nieobecności pracowników, jak również bardziej złożone tj. pokrycie zobowiązań, średni czas regulowania należności czy stan nadgodzin wśród zatrudnionych pracowników w firmie.

 

Możliwość rozbudowy
i dowolnej konfiguracji wskaźników

TRIVA zawiera bogaty zestaw wbudowanych wskaźników oraz mechanizmy konfiguracyjne pozwalające rozbudować obszary analityczne o dodatkowe dane oraz własne wskaźniki.

Nowości produktowe

Nowości produktowe

Architektura TRIVA ERP

Dowiedz się z jakich elementów składa się architektura TRIVA ERP!
Przeczytaj więcej

Pytania dotyczące systemu TRIVA ERP

Zastanawiasz się nad wykorzystaniem systemu TRIVA ERP w Twojej firmie? Przeczytaj artykuł z odpowiedziami na pytania i umów się na konsultację!
Przeczytaj więcej

System ERP

Podstawowa wiedza na temat systemu ERP. Czym jest system ERP i gdzie można i trzeba go zastosować? Sprawdź czy ERP jest potrzebny Twojej firmie
Przeczytaj więcej

Przyjazny

Intuicyjne i elastyczne interfejsy zostały stworzone z myślą o pracownikach na każdym stanowisku, żeby ułatwić im codzienną pracę.
Przeczytaj więcej

 

 

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

aby umówić się na prezentację systemu