Wielojęzyczny ERP

Wstęp

Wielojęzyczny ERP

Wielojęzyczność w systemie ERP
Zarządzaj firmą w wielu językach.

Slider lub nagłówek

Wieża Babel, czyli wielojęzyczność w systemie ERP

 

 

Wieża Babel, czyli wielojęzyczność w systemie ERP

Poznaj TRIVA - oprogramowanie, które obsługuje wszystkie procesy w firmie w wielu językach.

SPRAWDŹ

 

 

Komunikacja - treść container

Komunikacja

 

Komunikacja w firmie

Komunikacja odgrywa znaczącą rolę w sposobie prowadzenia firmy oraz rozwoju. Jej brak może prowadzić do błędów, utraconych zysków lub niezadowolonych Klientów.

Częstą przyczyną trudności pojawiających się w przedsiębiorstwie jest bariera językowa. System ERP, który oferuje różnorodny pakiet językowy, może pomóc w poprawie interakcji i komunikacji z Klientami, pracownikami, a także partnerami biznesowymi innej narodowości. Dobra i zrozumiała dla wszystkich komunikacja prowadzi do zwiększenia wydajności pracy, zamówień oraz zadowolenia.

Komunikacja - zdjęcie

Kiedy firma potrzebuje wielojęzycznego systemu ERP? treść - 100%

Kiedy firma potrzebuje wielojęzycznego systemu ERP?

Międzynarodowi dostawcy

Skuteczna komunikacja z dostawcami ma kluczowe znaczenie dla utrzymania optymalnej wydajności. Wielojęzyczny system ERP pomaga zapewnić szybką i poprawną komunikację z międzynarodowymi dostawcami.

Globalna działalność

Jeżeli masz globalną bazę Klientów, inwestowanie w wielojęzyczną platformę ERP może zwiększyć zyski i produktywność. Przetwarzanie faktur, ofert, wymagań wysyłkowych i specyfikacji logistycznych powinny być zrozumiałe dla każdego.

Wielojęzyczni pracownicy

Bariery językowe w miejscu pracy zwiększają możliwość popełnienia błędów ludzkich, dlatego wielojęzyczna platforma ERP ma duży wpływ na minimalizację błędów spowodowanych utratą wytycznych w tłumaczeniu.

Sprawdź, dlaczego warto wprowadzić wielojęzyczny system ERP

 

Sprawdź, dlaczego warto wprowadzić wielojęzyczny system ERP

 

Przeczytaj artykuł



Poznaj Triva - container

Poznaj TRIVA - system ERP dostępny w 5 językach

TRIVA to system ERP stworzony dla polskich, ale też zagranicznych firm działających na terenie Polski. Jest on dostępny w języku polskim, angielskim, francuskim, niemieckim i rosyjskim. W celu uzyskania przewagi biznesowej i możliwości pracowania w różnych językach na tych samych zasobach, w TRIVA natywnie został przygotowany zestaw tłumaczeń. Dzięki temu komfort z pracy zyskują obcojęzyczni właściciele, udziałowcy, managerowie, pracownicy, a także Klienci. Oprogramowanie dostępne jest z wielu urządzeń, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej. To pozwalała Użytkownikom systemu na wykonywanie codziennej pracy z dowolnego miejsca na świecie.

Poznaj TRIVA - system ERP dostępny w 5 językach - video

Wielojęzyczny ERP

  • W dużej organizacji, w międzynarodowym środowisku TRIVA pozwala na pracę w jednym z 5 języków.
  • Niezależnie od tego czy zatrudniasz Specjalistów z rynku polskiego czy ogólnoświatowego – dajesz im możliwość wyboru języka, w którym chcą pracować na systemie. Decyzja o zmianie – zarówno na który z języków, ale też jak często nastąpi zmiana – zależy wyłącznie od pracownika.
  • Praktyczne w firmie: Masz międzynarodowy zespół HRM – od Dyrektora zależy akceptacja zgłoszonych przez managerów awansów i nagród rocznych. Możesz zorganizować spotkanie, by omówić i podjąć decyzję, czy dana osoba powinna otrzymać awans. Analiza, która dokumentuje np. wyniki rocznych obrotów danego handlowca, jest automatycznie tworzona we wszystkich 5 językach.

Właściciele pracownicy funkcjonalności - 100%

Właściciele / Pracownicy

 

 

Właściciel / Menadżer

  • dostęp do danych w wybranym języku i praca w trybie on-line z dowolnego miejsca na świecie,
  • ułatwienie pracy pracownikom w języku, który sami wybiorą, tym samym wzrasta ich produktywność,
  • możesz zatrudniać pracowników niezależnie od narodowości i stanowiska,
  • zatrudniając pracowników obcojęzycznych komunikacja formalną związaną z zatrudnieniem, a także dokumentacja oraz wymianę informacji, może być prowadzona w wybranym języku,
  • firmy handlujące z klientami obcojęzycznymi, mogą teraz wyświetlać transakcje sprzedaży i dokumenty w wybranym języku.

 

Pracownik

  • pracuje w języku, który zna najlepiej,
  • język zależy wyłącznie od preferencji pracownika,
  • użytkownik może samodzielnie zmieniać język tyle razy i tak często jak tylko chce.
 

Przewaga nad innymi ERP

  • 5 języków – polski, angielski, francuski, niemiecki i rosyjski,
  • pakiet językowy – wszystkie języki dostępne w pakiecie standardowym, za żaden nie dopłacasz,
  • możliwość wyboru języka – niezależnie od tego czy zatrudniasz specjalistów z rynku polskiego czy ogólnoświatowego – dajesz im możliwość wyboru języka w którym chcą pracować na systemie,
  • automatyczne tłumaczenia interfejsu systemu.

 

Chcesz poznać pełną listę funkcjonalności systemu TRIVA?

 

 

Chcesz poznać pełną listę funkcjonalności systemu TRIVA?

 

Przeczytaj teraz

 

 

Kontakt

Skontaktuj się z nami

aby umówić się na prezentację systemu