Wielojęzyczność w systemie ERP
Zarządzaj firmą w wielu językach.
Wstęp
Wielojęzyczny ERP
Slider lub nagłówek
Wieża Babel, czyli wielojęzyczność w systemie ERP
Wieża Babel, czyli wielojęzyczność w systemie ERP
Poznaj TRIVA - oprogramowanie, które obsługuje wszystkie procesy w firmie w wielu językach.
Komunikacja - treść container
Komunikacja
Komunikacja w firmie
Komunikacja odgrywa znaczącą rolę w sposobie prowadzenia firmy oraz rozwoju. Jej brak może prowadzić do błędów, utraconych zysków lub niezadowolonych Klientów.
Częstą przyczyną trudności pojawiających się w przedsiębiorstwie jest bariera językowa. System ERP, który oferuje różnorodny pakiet językowy, może pomóc w poprawie interakcji i komunikacji z Klientami, pracownikami, a także partnerami biznesowymi innej narodowości. Dobra i zrozumiała dla wszystkich komunikacja prowadzi do zwiększenia wydajności pracy, zamówień oraz zadowolenia.
Komunikacja - zdjęcie
Kiedy firma potrzebuje wielojęzycznego systemu ERP? treść - 100%
Kiedy firma potrzebuje wielojęzycznego systemu ERP?
Globalna działalność
Jeżeli masz globalną bazę Klientów, inwestowanie w wielojęzyczną platformę ERP może zwiększyć zyski i produktywność. Przetwarzanie faktur, ofert, wymagań wysyłkowych i specyfikacji logistycznych powinny być zrozumiałe dla każdego.
Wielojęzyczni pracownicy
Bariery językowe w miejscu pracy zwiększają możliwość popełnienia błędów ludzkich, dlatego wielojęzyczna platforma ERP ma duży wpływ na minimalizację błędów spowodowanych utratą wytycznych w tłumaczeniu.
Międzynarodowi dostawcy
Skuteczna komunikacja z dostawcami ma kluczowe znaczenie dla utrzymania optymalnej wydajności. Wielojęzyczny system ERP pomaga zapewnić szybką i poprawną komunikację z międzynarodowymi dostawcami.
Sprawdź, dlaczego warto wprowadzić wielojęzyczny system ERP
Poznaj Triva - container
Poznaj TRIVA - system ERP dostępny w 5 językach
TRIVA to system ERP stworzony dla polskich, ale też zagranicznych firm działających na terenie Polski. Jest on dostępny w języku polskim, angielskim, francuskim, niemieckim i rosyjskim. W celu uzyskania przewagi biznesowej i możliwości pracowania w różnych językach na tych samych zasobach, w TRIVA natywnie został przygotowany zestaw tłumaczeń. Dzięki temu komfort z pracy zyskują obcojęzyczni właściciele, udziałowcy, managerowie, pracownicy, a także Klienci. Oprogramowanie dostępne jest z wielu urządzeń, wystarczy dostęp do przeglądarki internetowej. To pozwalała Użytkownikom systemu na wykonywanie codziennej pracy z dowolnego miejsca na świecie.
Poznaj TRIVA - system ERP dostępny w 5 językach - video
Wielojęzyczny ERP
- W dużej organizacji, w międzynarodowym środowisku TRIVA pozwala na pracę w jednym z 5 języków.
- Niezależnie od tego czy zatrudniasz Specjalistów z rynku polskiego czy ogólnoświatowego – dajesz im możliwość wyboru języka, w którym chcą pracować na systemie. Decyzja o zmianie – zarówno na który z języków, ale też jak często nastąpi zmiana – zależy wyłącznie od pracownika.
- Praktyczne w firmie: Masz międzynarodowy zespół HRM – od Dyrektora zależy akceptacja zgłoszonych przez managerów awansów i nagród rocznych. Możesz zorganizować spotkanie, by omówić i podjąć decyzję, czy dana osoba powinna otrzymać awans. Analiza, która dokumentuje np. wyniki rocznych obrotów danego handlowca, jest automatycznie tworzona we wszystkich 5 językach.
Właściciele pracownicy funkcjonalności - 100%
Właściciele / Pracownicy
Przewaga nad innymi ERP
- 5 języków – polski, angielski, francuski, niemiecki i rosyjski,
- pakiet językowy – wszystkie języki dostępne w pakiecie standardowym, za żaden nie dopłacasz,
- możliwość wyboru języka – niezależnie od tego czy zatrudniasz specjalistów z rynku polskiego czy ogólnoświatowego – dajesz im możliwość wyboru języka w którym chcą pracować na systemie,
- automatyczne tłumaczenia interfejsu systemu.
Chcesz poznać pełną listę funkcjonalności systemu TRIVA?
Kontakt
Skontaktuj się z nami
aby umówić się na prezentację systemu