Muzeum Narodowe w Krakowie wdroży system ERP TRIVA

Muzeum Narodowe w Krakowie wdroży system ERP TRIVA

TRIVA – system ERP dla dużych firm stworzony przez firmę Soneta, krakowskiego producenta oprogramowania, usprawni zarządzanie jednym z najbardziej prestiżowych muzeów w Polsce. Soneta – producent systemu ERP dla dużych firm TRIVA oraz Insolutions - Autoryzowany Partner TRIVA, ogłosili zakończenie kluczowego etapu analizy wdrożeniowej w Muzeum Narodowym w Krakowie. Umowę na dostawę i kompleksowe wdrożenie systemu ERP TRIVA poprzedził przetarg, który firmy inSolutions i Soneta wspólnie wygrały.

16.07.2024
3 minuty czytania
{[description]}

Cel wdrożenia – automatyzacja finansów, kadr i księgowości

Muzeum Narodowe w Krakowie (MNK) to jedna z najstarszych tego typu instytucji w Polsce. Zostało założone w 1879 roku i znajduje się obecnie w gronie najważniejszych oraz najbardziej prestiżowych muzeów – nie tylko w kraju, lecz również w Europie. W skład MNK wchodzi 12 oddziałów, w tym m.in. Muzeum Książąt Czartoryskich, Sukiennice, Muzeum Czapskich czy Muzeum Wyspiańskiego. Jednostka zatrudnia ok. 600 osób, zaś rocznie odwiedza ją ponad milion zwiedzających.

Wdrożenie systemu ERP TRIVA ma przynieść MNK wiele korzyści, wśród których wymienić można:

  • Optymalizację kosztów operacyjnych, dzięki automatyzacji i integracji procesów finansowych, kadrowych i księgowych.
  • Zwiększenie efektywności pracy pracowników, dzięki ułatwieniu dostępu do informacji, sprawniejszej współpracy między oddziałami i jednolitym standardom pracy.
  • Poprawę bezpieczeństwa danych, dzięki zabezpieczaniu informacji przed nieuprawnionym dostępem do systemu.
  • Dokładne prognozowanie, możliwości analizy danych oraz lepsze planowanie przyszłych działań i strategii.
  • Wzmocnienie wizerunku MNK jako nowoczesnej i innowacyjnej instytucji kultury, która wykorzystuje najnowsze technologie oraz rozwiązania IT.

Co wyróżnia system TRIVA ERP?

TRIVA ERP to system do zarządzania średnimi i dużymi przedsiębiorstwami nowej generacji, który automatyzuje procesy handlowe, finansowo-księgowe, kadrowo-płacowe oraz analityczne, także wiele innych. Wyróżnia go skalowalność, dzięki której idealnie dopasowuje się do potrzeb szybko rozwijających się organizacji. TRIVA integruje dane z wielu obszarów i oddziałów, dzięki czemu wspiera zarządzanie także dużymi, wielooddziałowymi podmiotami.

Jedną z najważniejszych zalet systemu jest jednak pełna konfigurowalność. Oprogramowanie pozwala bowiem na tworzenie indywidualnych kokpitów w taki sposób, aby prezentowały one dane (aktualizowane w czasie rzeczywistym) i wskaźniki dopasowane do potrzeb konkretnego użytkownika. Personalizacja widoków jest bardzo intuicyjna i nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej. To wszystko sprawia, że praca w systemie ERP TRIVA jest wyjątkowo wygodna i wydajna.

„Wiemy, że jednym z największych wyzwań w zarządzaniu dużymi organizacjami jest możliwość szybkiego wglądu w specyficzne dla firmy, a nawet konkretnego menedżera, dane operacyjne, które są dostępne w czasie rzeczywistym” – wyjaśnia Jadwiga Wojtas, Dyrektor Produkcji i Rozwoju w firmie Soneta. „System ERP TRIVA wychodzi tym potrzebom naprzeciw”.

Oprogramowanie jest także w pełni zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami polskiego prawa.

Zakończenie etapu Analizy Wdrożeniowej w MNK

 

Etap analizy wdrożeniowej systemu ERP TRIVA w Muzeum Narodowym w Krakowie zakończył się zgodnie z planem. W ramach tego etapu, eksperci z firmy inSolutions oraz Soneta dokonali szczegółowej analizy potrzeb i wymagań w MNK, a także zaproponowali optymalne rozwiązania dostosowane do specyfiki działalności kulturalnej. Zespół projektowy złożony z przedstawicieli Muzeum, inSolutions oraz Soneta opracował szczegółowy harmonogram i zakres prac wdrożeniowych, a także zdefiniował cele oraz kryteria sukcesu projektu. Etap analizy wdrożeniowej był niezbędny do poznania kluczowych procesów funkcjonowania organizacji, a następnie odzwierciedlenia ich w systemie. Szczegółowa analiza ma na celu zapewnienie sprawnej i efektywnej realizacji wdrożenia systemu TRIVA ERP, którego celem jest usprawnienie zarządzania Muzeum.

Wdrożenie systemu ERP TRIVA ma przynieść organizacji wiele korzyści, między innymi: zwiększenie efektywności i jakości pracy, poprawę bezpieczeństwa i przejrzystości danych, redukcję kosztów i ryzyka błędów, ułatwienie dostępu i wymiany informacji, podniesienie poziomu satysfakcji i lojalności interesariuszy, a także wzmocnienie wizerunku i prestiżu Muzeum.

O inSolutions

 

Za wdrożenie systemu TRIVA ERP odpowiada inSolutions, Autoryzowany Partner TRIVA. Firma od 2005 r. realizuje projekty związane z implementacją zintegrowanych rozwiązań informatycznych w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Świadczy także usługi doradcze, wdrożeniowe, programistyczne i outsourcingowe. Na swoim koncie ma ponad 150 wdrożeń systemów ERP oraz 223 zadowolonych klientów.

Żeby dowiedzieć się więcej o wdrożeniu TRIVA w Muzeum Narodowym w Krakowie lub umówić na prezentację systemu, wejdź na www.triva.pl


Poprzedni artykuł Następny artykuł

Podobne w kategorii

Kompetencje cyfrowe w dziale księgowym

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym kompetencje cyfrowe stają się kluczowym elementem skutecznego funkcjonowania każdego działu, a w szczególności działu finansowego. Analiza danych,...
14.11.2023
|

Pytania dotyczące systemu TRIVA ERP

Zastanawiasz się nad wykorzystaniem systemu TRIVA ERP w Twojej firmie? Przeczytaj artykuł z odpowiedziami na pytania i umów się na konsultację!
28.05.2021
|

System ERP

Podstawowa wiedza na temat systemu ERP. Czym jest system ERP i gdzie można i trzeba go zastosować? Sprawdź czy ERP jest potrzebny Twojej firmie
28.05.2021
|