System ERP

System ERP

Podstawowa wiedza na temat systemu ERP. Czym jest system ERP i gdzie można i trzeba go zastosować? Sprawdź czy ERP jest potrzebny Twojej firmie

28.05.2021
2 minuty czytania
{[description]}

Co to jest System ERP?

System ERP (ang.: Enterprise Resource Planning) jest oprogramowaniem służącym do wszechstronnego zarządzania przedsiębiorstwem. Pomaga w gromadzeniu, przechowywaniu oraz interpretowaniu danych pochodzących z konkretnych procesów biznesowych. Program ERP cechuje się wspólną bazą danych dla najważniejszych informacji w firmie. Ponadto zwięzły interfejs zagwarantuje Ci wygodną współpracę z systemem ERP.

Jak działa oprogramowanie TRIVA ERP?

System ERP bazuje na automatyzacji procesów wewnętrznych oraz polepszeniu przepływu danych w przestrzeni firmy. Każdy pracownik ma dostęp do niezbędnych informacji w zależności od zajmowanego stanowiska zgodnie z indywidualnym lub grupowym poziomem uprawnień dostępu.

Wdrożenie systemu TRIVA ERP

Korzystając w przedsiębiorstwie z systemu TRIVA ERP, masz możliwość dokładnego dopasowania funkcji oprogramowania do działalności firmy i jej potrzeb. Otrzymasz dzięki temu nie tylko dopasowaną konfigurację programu, ale też interfejs bez zbędnych informacji i narzędzi. Podział na obszary pozwala na maksymalne wykorzystanie funkcjonalności systemu. Oprogramowanie TRIVA ERP rozwija się wraz z Twoim przedsiębiorstwem. 

Rozbudowany system TRIVA ERP 

Gdy już wdrożysz oprogramowanie TRIVA ERP, możesz rozszerzyć system o dopełniające elementy. Aby to zrobić, nie ma konieczności wymiany całego systemu. Wystarczy po prostu wybrać konkretne obszary i dołączyć je do aktualnej wersji oprogramowania. Doradztwo w tym zakresie i skuteczne wdrożenie zrealizuje dla Ciebie jeden z naszych partnerów wdrożeniowych.

Poznaj naszych Partnerów!

Od czego zaczęła się historia systemów ERP? 

Wszystko zaczęło się na przełomie lat 50. i 60., gdy narodził się pomysł inżynierów działających w branży IT. Ich celem było stworzenie oprogramowania, które miało bezbłędnie spełniać oczekiwania wymagających klientów oraz usprawnić pracę na ponad 100 stanowiskach komputerowych. 

Zobacz prezentację na ten temat!

Wybrane funkcje systemu TRIVA ERP

TRIVA ERP ma liczne możliwości i wspiera następujące obszary:

  • Business Intelligence - możliwość podejmowania decyzji biznesowych na podstawie różnych wykresów oraz raportów
  • Finanse i księgowość - prowadzenie rozrachunków księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami handlowym oraz poprawienie efektywności przedsiębiorstwa
  • Sprzedaż i CRM - dokładna analiza sprzedaży oraz kolejnych etapów transakcji
  • Kadry i płace - sprawna ewidencja pracowników, tworzenie wirtualnych kartotek oraz poprawa obiegu dokumentów personalnych
  • Handel i magazyn - zarządzanie łańcuchem dostaw i kontrola stanów magazynowych w firmie oraz dokładna analiza rozchodu towarów

Możliwości TRIVA ERP są dostosowane do etapu rozwoju danego przedsiębiorstwa.

Przejdź na stronę produktu!

 


Poprzedni artykuł Następny artykuł

Podobne w kategorii

Kompetencje cyfrowe w dziale księgowym

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym kompetencje cyfrowe stają się kluczowym elementem skutecznego funkcjonowania każdego działu, a w szczególności działu finansowego. Analiza danych,...
14.11.2023
|