Jak wygląda integracja TRIVA ERP z bankowością online?

Jak wygląda integracja TRIVA ERP z bankowością online?

Czy wiesz, że TRIVA ERP posiada połączenie z Webservices i dzięki temu możesz zintegrować swoją firmę z Twoim bankiem w obszarze finansów? Dodatkowo możesz połączyć je z innymi systemami ZUS, podatkowymi lub innymi. Dowiedz się więcej!

26.05.2021
1 minutę czytania
{[description]}

Czym jest webservice? 

Webservice to mechanizm komunikacji działający jedno- lub dwukierunkowo - pomiędzy dwoma systemami informatycznymi, między którymi w efekcie zastosowania webservice wymiana informacji zachodzi automatycznie przez sieć Internet. Dzięki temu np. w błyskawiczny sposób otrzymujesz informację z banku na przykład o stanie konta lub statusie przelewu za fakturę. 

Webservice dostępne w systemie TRIVA ERP

TRIVA ERP posiada połączenie z webservices, które są niezbędne do efektywnej pracy w dziale księgowości czy kadrach (webservice ZUS, webservice podatkowe). Dodatkowo, dzięki połączeniu z bankiem, webservice może usprawnić procesy kontaktu z Kontrahentami / Klientami. Triva ERP ma też możliwość realizacji innych połączeń i synchronizacji danych dzięki otwartemu połączeniu z API.

Jakie informacje uzyskasz dzięki webservice w TRIVA ERP?

Dzięki webservices połączonych z TRIVA ERP w systemie, bez logowania się do banku sprawdzisz:

  • środki znajdujące się na rachunku bankowym, które jest połączone z systemem TRIVA ERP
  • statusy transakcji, które zostały wykonane
  • wczytasz do banku dane z zaakceptowanych przelewów

Dodatkowo możesz zaimportować z banku:

  • historię operacji, które zostały wykonane w danym przedziale czasowym
  • listę z wyciągami bankowymi, które zostały pobrane bezpośrednio z konta bankowego

Jakie są korzyści integracji z webservice?

  • Oszczędność czasu przez automatyzację procesów wymiany danych
  • Brak potrzeby logowania się do systemu bankowości online
  • Mobilność obsługi finansów firmy
  • Bezpieczeństwo dzięki wykorzystaniu najlepszej technologii

Umów się na prezentację! 

 

Finanse i Księgowość

Chcesz maksymalnie ulepszyć i zautomatyzować pracę w dziale księgowości i finansów swojej firmy? Sprawdź system TRIVA ERP, który usprawnia działania od rozliczeń z kontrahentami, poprzez sprawną dekretację, po wykonywanie zestawień księgowych i wszelkich potrzebnych deklaracji. System TRIVA jest na bieżąco aktualizowany do obowiązujących przepisów prawa gospodarczego, dzięki czemu zapewnia sprawną pracę działu księgowości w organizacji.


Tematy:
artykułpublikacja
Poprzedni artykuł Następny artykuł

Podobne w kategorii

TRIVA ERP na targach eHandlu w Warszawie!

Już 6 kwietnia TRIVA weźmie udział w 23 Targach eHandlu, które odbędą w Warszawie. Będzie to doskonała okazja, aby poznać nasz system ERP oraz porozmawiać o możliwościach jakie oferuje TRIVA dla...
14.03.2023
|