ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KONTRAHENTAMI (CRM)
Kolejnym obszarem funkcjonalności TRIVA ERP jest Zarządzanie Relacjami z Kontrahentami. System umożliwia w prosty sposób zbudowanie bazy kontaktów i historii kontaktów. Dodatkowo możliwe jest modelowanie procesów sprzedażowych przechodząc przez wszystkie kroki procesu sprzedaży i projektu począwszy od ofertowania, a kończąc na wystawieniu faktury. Dużym ułatwieniem dla użytkowników jest możliwość przygotowania korespondencji seryjnej przy wykorzystaniu kanałów SMS oraz email. Podstawową funkcją tego obszaru jest zarządzanie zadaniami i wydarzeniami dla danego kontrahenta.
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
Obszar ten umożliwia planowanie i zarządzanie projektami. Podstawową funkcją jest tworzenie budżetów projektowych, których forma może być różna w zależności od typu środków. Ponadto system umożliwia automatyzację przypisywania dokumentów do projektu i kwalifikacji kosztów. Ułatwia także kontrolowanie procesów i przebiegu dokumentów. Jest to możliwe dzięki kolejkowaniu zadań i określeniu zależności między nimi i wizualizacji w postaci Diagramu Gantta. Obszar pozwala na planowanie kwot przychodów i kosztów w różnych ujęciach.
KADRY, PŁACE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HRM)
Obszar ten automatyzuje prace kadrowo-płacowe i pozwala na kompleksową obsługę pracownika. Często zmieniające się prawo w tym obszarze uwzględniane jest w aktualizacjach. TRIVA ERP usprawnia następujące procesy:
- Kartoteki pracowników - obsługa e-teczek (oszczędność czasu i miejsca), błyskawiczny i łatwy dostęp do danych o każdym pracowniku, odpowiednio zabezpieczonych
- obsługa pracownika - usprawnienia składania wniosków i nanoszenia zmian w danych. Pracownik może złożyć wniosek o urlop czy delegację poza biurem, a jego przełożony będzie miał możliwość akceptacji czynności ze swojego pulpitu.
- obsługa rozliczeń i płac - w prosty sposób może rozliczyć etaty, umowy czy zatrudnienie B2B. Dodatkowo TRIVA ERP zapewnia możliwość edycji sposobu rozliczeń, tak aby w pełni był dostosowany do organizacji
- obsługa e-deklaracji - połączenie TRIVA ERP z systemem ZUS, Urzędem Skarbowym, możlwość wygenerowanie sprawozdań statystycznych.
- raporty i wydruki - wykonanie raportów płacowych oraz godzin przepracowanych. Ponadto system można dostosować do regulaminów rozliczania czasu pracy w danej organizacji
- obsługa HR i rekrutacji - szczególnie ważne w pandemii, gdy rekrutacje przenoszą się online. W systemie dostępne są etapy rekrutacji i pracownik HR może oceniać postępy. Dodatkowo może być dokonywana okresowa ocena pracowników.
Mnogość rozwiązań TRIVA ERP sprawia, że jest to kompleksowy i elastyczny system dla każdej organizacji. Skontaktuj się z nami by zobaczyć prezentację obszaru, który Cię interesuje.
Jeśli chciałabyś przeczytać artykuł na temat obszarów finansowych dostępnych w TRIVA ERP.
System ERP
Potrzebujesz systemu ERP dla Twojej firmy? Sprawdź ofertę TRIVA ERP, oprogramowania zgodnego z polskim prawem gospodarczym. Dopasuj interfejsy użytkowników do indywidualnych potrzeb i usprawnij pracę! Skorzystaj z połączenia z zewnętrznymi systemami jak banki i wykonuj szybciej przelewy.