Obszary systemu TRIVA ERP cz.2

Obszary systemu TRIVA ERP cz.2

W pierwszej części artykułu omówiliśmy obszary finansowe takie jak Sprzedaż i Zakupy, Majątek Trwały, Finanse i Księgowość. Pozwalają one użytkownikowi na wygodną współpracę z kontrahentami, ewidencjonowanie, kontakt z urzędami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji poprzez częściową automatyzację. Co jeszcze oferuje TRIVA ERP? Jakie są inne obszary systemu?

26.04.2021
2 minuty czytania
{[description]}

ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KONTRAHENTAMI (CRM)

Kolejnym obszarem funkcjonalności TRIVA ERP jest Zarządzanie Relacjami z Kontrahentami. System umożliwia w prosty sposób zbudowanie bazy kontaktów i historii kontaktów. Dodatkowo możliwe jest modelowanie procesów sprzedażowych przechodząc przez wszystkie kroki procesu sprzedaży i projektu począwszy od ofertowania, a kończąc na wystawieniu faktury. Dużym ułatwieniem dla użytkowników jest możliwość przygotowania korespondencji seryjnej przy wykorzystaniu kanałów SMS oraz email. Podstawową funkcją tego obszaru jest zarządzanie zadaniami i wydarzeniami dla danego kontrahenta. 

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Obszar ten umożliwia planowanie i zarządzanie projektami. Podstawową funkcją jest tworzenie budżetów projektowych, których forma może być różna w zależności od typu środków. Ponadto system umożliwia automatyzację przypisywania dokumentów do projektu i kwalifikacji kosztów. Ułatwia także kontrolowanie procesów i przebiegu dokumentów. Jest to możliwe dzięki kolejkowaniu zadań i określeniu zależności między nimi i wizualizacji w postaci Diagramu Gantta. Obszar pozwala na planowanie kwot przychodów i kosztów w różnych ujęciach.

KADRY, PŁACE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HRM)

Obszar ten automatyzuje prace kadrowo-płacowe i pozwala na kompleksową obsługę pracownika. Często zmieniające się prawo w tym obszarze uwzględniane jest w aktualizacjach. TRIVA ERP usprawnia następujące procesy: 

  • Kartoteki pracowników - obsługa e-teczek (oszczędność czasu i miejsca), błyskawiczny i łatwy dostęp do danych o każdym pracowniku, odpowiednio zabezpieczonych
  • obsługa pracownika - usprawnienia składania wniosków i nanoszenia zmian w danych. Pracownik może złożyć wniosek o urlop czy delegację poza biurem, a jego przełożony będzie miał możliwość akceptacji czynności ze swojego pulpitu. 
  • obsługa rozliczeń i płac - w prosty sposób może rozliczyć etaty, umowy czy zatrudnienie B2B. Dodatkowo TRIVA ERP zapewnia możliwość edycji sposobu rozliczeń, tak aby w pełni był dostosowany do organizacji 
  • obsługa e-deklaracji - połączenie TRIVA ERP z systemem ZUS, Urzędem Skarbowym, możlwość wygenerowanie sprawozdań statystycznych. 
  • raporty i wydruki - wykonanie raportów płacowych oraz godzin przepracowanych. Ponadto system można dostosować do regulaminów rozliczania czasu pracy w danej organizacji
  • obsługa HR i rekrutacji - szczególnie ważne w pandemii, gdy rekrutacje przenoszą się online. W systemie dostępne są etapy rekrutacji i pracownik HR może oceniać postępy. Dodatkowo może być dokonywana okresowa ocena pracowników. 

Mnogość rozwiązań TRIVA ERP sprawia, że jest to kompleksowy i elastyczny system dla każdej organizacji. Skontaktuj się z nami by zobaczyć prezentację obszaru, który Cię interesuje. 

Napisz do nas!

Jeśli chciałabyś przeczytać artykuł na temat obszarów finansowych dostępnych w TRIVA ERP. 

Kliknij tutaj


Tematy:
artykuł
Poprzedni artykuł Następny artykuł

Podobne w kategorii

Mechanizmy weryfikacji. Biała lista

Wykaz podatników VAT potocznie zwany białą listą jest udostępniony w celu weryfikacji, czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT. Jakie są konsekwencje prawne niedostosowania się do przepisów? Czy...
19.04.2021
|

Elastyczność i konfigurowalność TRIVA ERP

W dzisiejszych czasach od wszystkich wymagamy elastyczności. Jest ona ceniona wśród pracowników i pracodawców. Poszukują jej także użytkownicy systemów i aplikacji. Czy system TRIVA ERP można nazwać...
15.03.2021
|