Premiera TRIVA podczas FORUM DYREKTOR FINANSOWY 2023 już za nami!

Premiera TRIVA podczas FORUM DYREKTOR FINANSOWY 2023 już za nami!

Tegoroczne Forum Dyrektorów Finansowych, które odbyło się 6 i 7 października w Warszawie, było okazją do oficjalnej premiery systemu TRIVA ERP.

21.10.2022
2 minuty czytania
{[description]}

Wydarzenie zgromadziło ponad 200 uczestników, a w tym właścicieli, prezesów oraz dyrektorów finansowych, reprezentujących różne firmy i branże w Polsce.

Podczas cyklu prelekcji i wystąpień, uczestnicy wydarzenia wymieniali się doświadczeniami oraz wiedzą na temat roli dyrektorów finansowych w organizacjach i współczesnym biznesie. Tematyka forum obejmowała również zagadnienia związane z cyfrową transformacją biznesu oraz wyzwaniami, z jakimi muszą się zmierzyć polskie przedsiębiorstwa w dobie kryzysu i rosnącej konkurencji.

O możliwościach i przewagach, jakie daje system TRIVA ERP, podczas pierwszego dnia Forum opowiadał Dyrektor Produktu TRIVA – Juliusz Tomeczek.

 

W panelu „Technologia”, podczas prezentacji „Zmiana podejścia do prezentacji informacji zarządczej z poziomu interfejsu użytkownika. Od funkcjonalności operacyjnej do zarządczej.” opowiedział o korzyściach płynących z wdrożenia nowoczesnych rozwiązań poprawiających ergonomię pracy i wspomagających podejmowanie kluczowych decyzji w organizacji. Przybliżył filozofię - „Liczy się każdy element”, która od samego początku towarzyszy idei systemu TRIVA oraz wyjaśnił, dlaczego dla naszego zespołu tak ważne jest to, aby TRIVA wyprzedzała potrzeby rynku.

Prezentacja cieszyła się dużym zainteresowaniem, co przełożyło się na liczne spotkania na naszym stoisku. Interesujące rozmowy, wymiana doświadczeń i prezentacje systemu TRIVA, zaowocowały nowymi kontaktami z potencjalnymi klientami i przyszłymi partnerami.

Na koniec pierwszego dnia Forum odbyła się uroczysta Gala Konkursu CFO Roku 2022, orgaznizowanego przez Klub Dyrektorów Finansowych „Dialog” oraz ADN Akademia, podczas której wręczono nagrodę dla CFO Roku 2022.

W drugim dniu forum, podczas głównego panelu Juliusz Tomeczek poprowadził wykład na temat „System ERP, czyli droga od danych do informacji. Czy podjęcie decyzji zarządczej może być szybsze?”, gdzie w lekkiej, ale bardzo konstruktywnej formie, opowiedział o różnicach pomiędzy danymi, a informacjami. Opowiedział również o tym, jak przebiega proces przetwarzania danych oraz jakimi cechami powinna odznaczać się informacja zarządcza, aby na jej podstawie można było podejmować kluczowe decyzje.

Forum Dyrektor Finansowy to idealne wydarzenie do wymiany doświadczeń, zdobywania wiedzy i poznawania wielu inspirujących osób. To również dobra okazja do zaprezentowania swoich rozwiązań i weryfikacji ich pod względem oczekiwań rynku i osób decyzyjnych.

Dzięki temu doświadczeniu i pozytywnemu odbiorze naszego systemu TRIVA ERP wiemy, że spełniamy, a nawet wyprzedzamy oczekiwania rynku. Dziękujemy organizatorom i wszystkim odwiedzjącym nasze stoisko za udział w wydarzeniu.

Do zobaczenia za rok, podczas kolejnej edycji Forum Dyrektor Finansowy 2024.


Tematy:
artykułTRIVA
Poprzedni artykuł Następny artykuł

Podobne w kategorii

Mechanizmy weryfikacji. Biała lista

Wykaz podatników VAT potocznie zwany białą listą jest udostępniony w celu weryfikacji, czy kontrahent jest czynnym podatnikiem VAT. Jakie są konsekwencje prawne niedostosowania się do przepisów? Czy...
19.04.2021
|