Usprawnij swoją pracę z TRIVA ERP: Odc. 2 - Tworzenie raportów

Usprawnij swoją pracę z TRIVA ERP: Odc. 2 - Tworzenie raportów

Czy przygotowywanie raportów to dla Ciebie czasochłonne wyzwanie? Chciałbyś mieć kontrolę nad ich wyglądem, który dostosujesz do swoich indywidualnych potrzeb? Jako osoba zarządzająca, szukasz intuicyjnego i przystępnego narzędzia do tworzenia raportów, które pomogą Ci lepiej zarządzać zespołem i podejmować trafne decyzje?

12.12.2023
1 minutę czytania
{[description]}

To koniecznie zobacz nasz tutorial, w którym ekspert Grzegorz Zapała udowadnia, że TRIVA to nie tylko system klasy ERP, ale także potężne narzędzie Business Intelligence. Posiada ono predefiniowane źródła danych z obszarów takich jak Sprzedaż, Zakupy, Logistyka Magazynowa, Zarządzanie Produkcją, Finanse, Kadry i Płace, CRM, czy Zarządzanie projektami i budżetowanie.

Dzięki temu możemy zaoferować możliwość tworzenia cross-obszarowych raportów bez ponoszenia dodatkowych kosztów na zewnętrzne systemy BI.

Połączenie danych z różnych obszarów, funkcji systemu ERP klasy premium, BI i intuicyjnych Kokpitów w TRIVA pozwoli Ci sprawnie tworzyć Dashboardy Zarządcze, umożliwiając szybkie i skuteczne podejmowanie trafnych decyzji. Zapraszamy do obejrzenia video z Grzegorzem Zapałą, aby dowiedzieć się więcej!

 


Tematy:
artykułpublikacjaTRIVA
Poprzedni artykuł Następny artykuł

Podobne w kategorii

Automatyzacja zmienia reguły w grze o wydajność

Automatyzacja jest trendem, który szturmem zdobywa popularność w kolejnych branżach. Chęć stałego zwiększenia wydajności pracy prowadzi do transformacji technologii oraz procesów biznesowych...
31.08.2023
|