„Niezmiernie mi miło, że po raz drugi mogłem wziąć udział w tym niezwykłym wydarzeniu. Forum jest nie tylko doskonałą okazją do nawiązania kontaktów z ekspertami, ale także miejscem do wymiany doświadczeń, networkingu i poznawania najnowszych trendów w obszarze finansów.” – podsumował Juliusz Tomeczek – Dyrektor Produktu TRIVA.
Podczas Forum Dyrektor Finansowy 2023, TRIVA – jako Główny Partner wydarzenia, zaprezentowała na swoim stoisku nowości, które pojawiły się w systemie przez ostatni rok. Uczestnicy mogli zobaczyć, jakie korzyści daje obszar FLOTA (do zarządzania flotą samochodową), czy dedykowane funkcjonalności przygotowane w związku z wprowadzeniem Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Cały czas na naszym stoisku dostępni byli eksperci z zespołu TRIVA, którzy odpowiadali na liczne pytania dotyczące konkretnych zastosowań systemu w różnych branżach.
TRIVA ERP jest systemem dla dużych firm, które potrzebują nie tylko podstawowych funkcjonalności, takich jak księgowość, magazynowanie, sprzedaż czy zakupy, ale również zaawansowanych rozwiązań dostosowanych do indywidualnych wymagań.
„System TRIVA ERP jest kompleksowy, elastyczny i skalowalny. Oznacza to, że jest w stanie obsłużyć nawet najbardziej złożone procesy biznesowe w przedsiębiorstwach z różnych branż i sektorów, w sposób zrozumiały i dostosowany do specyfiki użytkownika i wymagań firmy. System można również rozbudowywać i integrować z innymi systemami czy aplikacjami dzięki otwartemu API. W ten sposób TRIVA zapewnia optymalizację, automatyzację i ergonomię pracy oraz poprawia rentowności biznesu.” – wylicza Robert Suchan – Specjalista ds. rozwoju sieci sprzedaży
Całe wydarzenie obfitowało w wiele inspirujących i ciekawych debat, warsztatów oraz prelekcji, z których dwie poprowadził Juliusz Tomeczek.
Pierwsza prelekcja zatytułowana: “Kompetencje cyfrowe – czym są i dlaczego są ważne dla działu finansowego?” odbyła się w ramach sesji plenarnej poświęconej roli CFO jako katalizatora rozwoju biznesu. Juliusz Tomeczek przedstawił definicję i znaczenie kompetencji cyfrowych, czyli umiejętności wykorzystywania technologii cyfrowych do realizacji celów zawodowych i osobistych. Podkreślił, że kompetencje cyfrowe są niezbędne dla dyrektorów finansowych i ich zespołów, ponieważ pomagają sprostać wyzwaniom związanym z transformacją cyfrową, automatyzacją procesów, analizą danych czy raportowaniem.
Zaprezentował również Europejskie Ramy Kompetencji Cyfrowych, które składają się z pięciu obszarów: przetwarzanie informacji, komunikacja, tworzenie treści, bezpieczeństwo i rozwiązywanie problemów. Na koniec Juliusz Tomeczek podzielił się swoimi doświadczeniami i rekomendacjami dotyczącymi rozwoju kompetencji cyfrowych w działach finansowych.
Druga prelekcja: „Wymagania i procedury związane z wdrożeniem KSeF w średnich i dużych firmach” poświęcona była procesom zmian wynikających z wprowadzenia Krajowego Systemu e- Faktur (KSeF). Juliusz Tomeczek mówił o wymogach ustawodawcy, pokazując zarówno korzyści, jak i zagrożenia związane z procesem wdrożenia. Uczestnicy prelekcji dowiedzieli się, jakie są poszczególne etapy wdrożenia KSeF w organizacjach, jak się do nich przygotować i jakie narzędzia oraz systemy mogą wspierać procesy związane z KSeF.
Obie prelekcje Juliusza Tomeczka spotkały się z dużym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem ze strony uczestników forum.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w Forum Dyrektor Finansowy 2023. Cieszymy się z nawiązanych nowych kontaktów i relacji biznesowych. Dziękujemy organizatorom Forum za profesjonalną obsługę i zapraszamy wszystkich zainteresowanych do uczestnictwa w kolejnych edycjach tego wydarzenia.” – podsumowuje Ilona Rajska, Konsultantka Zespołu TRIVA.
Dziękujemy wszystkim za udział w FORUM DYREKTOR FINANSOWY 2023 i do zobaczenia na kolejnych konferencjach!
Chcesz dowiedzieć się jak system TRIVA ERP może wesprzeć rozwój Twojej firmy i pomóc transformacji cyfrowej związanej z wprowadzeniem KSeF?