W jaki sposób systemy nowej generacji usprawniają zarządzanie średnimi i dużymi przedsiębiorstwami? Poznasz innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania, dzięki którym funkcyjność systemu ERP będzie maksymalnie dopasowana do specyfiki Twojego biznesu.
Webinar skierowany jest do:
- Przedsiębiorców
- Właścicieli średnich i dużych firm
- Kadry zarządzającej
- Dyrektorów i Kierowników
Start webinaru: 28 lutego o godzinie 11:00
AGENDA:
- Co oferują systemy ERP nowej generacji?
- Low-code - nowy wymiar customizacji systemów ERP
- Ważne aspekty wdrożenia systemu ERP - na co zwrócić uwagę?
- Dobre praktyki wdrożeniowe, czyli jak przygotować się do wdrożenia systemu ERP nowej generacji
- Sesja Q&A
Co warto wiedzieć:
ERP nowej generacji? Co wartego uwagi ma do zaoferowania?
TRIVA ERP to rozwiązanie, które wspomaga zarządzanie procesami w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Jedną z najważniejszych zalet systemu jest dopasowanie do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika. Taką możliwość daje funkcja tworzenia własnych, spersonalizowanych kokpitów i to bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy technicznej. Dzięki temu praca w systemie jest znacznie szybsza, wydajniejsza i bardziej intuicyjna.
Zainteresowała Cię ta funkcja? Zapisz się na darmowy webinar i dowiedz się:
- jak za pomocą automatyzacji zwiększyć wydajność firmy nawet o 50%
- dlaczego system TRIVA ERP pomaga zredukować czas wdrożenia nowego pracownika,
- co zrobić, aby skrócić czasu przygotowania danych analitycznych nawet do 80%.
Webinar. "ERP NOWEJ GENERACJI. ODPOWIEDŹ NA WIELKIE WYZWANIA NOWOCZESNEJ FIRMY."
Start webinaru: 28 lutego o godzinie 11:00
Wiem, że low-code to przyszłość. Czy mój zespół jest na niego gotowy?
Nowa generacja managerów i pracowników, potrzebuje narzędzi dopasowanych ściśle do ich indywidualnych potrzeb. Odpowiedzią na te wyzwania jest technologia low-code zaimplementowana w systemie TRIVA. Pozwala ona użytkownikom na organizację danych według własnych wymagań. Dzięki temu każdy pracownik może z łatwością tworzyć personalizowane dashbordy, prezentujące najważniejsze informacje. Takie rozwiązanie nie tylko przekłada się na optymalizację pracy, lecz również ułatwia szybsze podejmowanie decyzji.
Chcesz wiedzieć więcej o technologii low-code? Zapisz się na darmowy webinar i sprawdź:
- co zrobić, by przyspieszyć podejmowanie decyzji zarządczych w organizacjach,
- jakie możliwości daje technologia low-code,
- jak zoptymalizować pracę dzięki personalizowanym kokpitom.
Webinar. "ERP NOWEJ GENERACJI. ODPOWIEDŹ NA WIELKIE WYZWANIA NOWOCZESNEJ FIRMY."
Start webinaru: 28 lutego o godzinie 11:00
TRIVA to nowy system ERP. Czy poza ciekawym podejściem i interfejsem ma coś do zaoferowania dla większych firm?
System TRIVA ERP wspiera funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sześciu głównych obszarach:
- SPRZEDAŻ I ZAKUPY,
- ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KONTRAHENTAMI (CRM),
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI,
- FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ,
- MAJĄTEK TRWAŁY,
- KADRY, PŁACE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HRM).
To jednak nie wszystko. Został on wyposażony w natywnie wbudowane mechanizmy Business Intelligence, Workflow i DMS, które działają międzyobszarowo. Taka struktura systemu zapewnia lepszy przepływ informacji i pozwala na optymalizację procesów w organizacji.
System Kokpitów oraz Pulpitów (Kierownika, Pracownika, Kontrahenta) daje z kolei dostęp do potrzebnych informacji, a także możliwość włączenia się w procesy firmy poprzez samoobsługę z dowolnego urządzenia, które ma przeglądarkę internetową: laptopa, tabletu czy smartfona.
Zastanawiasz się, czy TRIVA ERP to rozwiązanie dla Twojej firmy? Zapisz się na bezpłatny webinar i dowiedz się:
- jak TRIVA wspiera wielofirmowość,
- co Twoja organizacja może zyskać dzięki wdrożeniu systemu TRIVA,
- o czym pamiętać podczas wyboru firmy wdrożeniowej.
Webinar. "ERP NOWEJ GENERACJI. ODPOWIEDŹ NA WIELKIE WYZWANIA NOWOCZESNEJ FIRMY."
Start webinaru: 28 lutego o godzinie 11:00
KTO PROWADZI WEBINAR?
Od przeszło 20 lat związany z rynkiem zintegrowanych systemów zarządzania, a w szczególności systemów ERP. Przez 6 lat, jako Product Manager, był odpowiedzialny za rozwój produktów klasy ERP dla rynku MŚP zarówno w Polsce jak i zagranicą. Aktualnie na stanowisku Dyrektora Produktu odpowiada za rozwój sieci Partnerskiej oraz systemu ERP TRIVA. Karierę zawodową rozpoczynał jako programista-wdrożeniowiec systemów bankowych. Jest wykładowcą na Akademii WSB, specjalizując się w systemach ERP, zintegrowanych systemach zarządzania oraz zarządzaniu projektami. |
|
Juliusz Tomeczek Dyrektor Produktu TRIVA Soneta sp. z o.o. |
Praktyk z wieloletnim doświadczeniem, zdobywanym w branży IT, na stanowiskach managerskich oraz nauczyciel akademicki. Ekspert w obszarach handlowych, wdrożeniowych i serwisowych. Doświadczenie zdobywał w firmach teleinformatycznych, wdrażających nowoczesne technologie – uczestnicząc w informatyzacji kluczowych sektorów gospodarki oraz administracji. Od wielu lat związany z liderami rynku producentów i dostawców oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwami oraz tworzeniem i wdrażaniem zintegrowanych i kompleksowych rozwiązań klasy ERP. |
|
Arkadiusz Bała Dyrektor Operacyjny DPS Systems sp. z o.o. |
PARTNER WYDARZENIA:
DPS Systems – Autoryzowany Partner TRIVA, dostarczający zaawansowane rozwiązania dla biznesu!
CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O TRIVA:
Zobacz, kto tworzy TRIVA. Poznaj nowe podejście do zarządzania firmą przy pomocy systemu ERP nowej generacji:
Webinar. "ERP NOWEJ GENERACJI. ODPOWIEDŹ NA WIELKIE WYZWANIA NOWOCZESNEJ FIRMY."
Start webinaru: 28 lutego o godzinie 11:00