Kompleksowe zarządzanie organizacją
z myślą o zaawansowanych procesach biznesowych.
Wstęp
System TRIVA ERP
Produkt TRIVA ERP
Poznaj TRIVA ERP
Dlaczego TRIVA ERP?
Dlaczego
TRIVA ERP
System TRIVA ERP to eksperckie narzędzie do zarządzania procesami w przedsiębiorstwie. Jego możliwości pozwalają na dopasowanie do każdej branży i niemal każdej specyfiki działania firmy. To oprogramowanie harmonizuje się z Klientem a nie Klient z oprogramowaniem! TRIVA ERP jest niekwestionowanym katalizatorem wzrostu, innowacji i transformacji cyfrowej, tak ważnej w obecnej rzeczywistości.
Głównymi zaletami tego nowoczesnego narzędzia jest jego konfigurowalność, prostota i przejrzystość obsługi, która pozwala na dopasowanie kokpitów (widoków) w systemie do każdego, odrębnego stanowiska. Dzięki temu wdrożenie TRIVA ERP jest niezwykle opłacalne i bardzo szybko się skaluje.
Ważna jest również pełna zgodność z aktualnie obowiązującymi przepisami polskiego prawa gospodarczego oraz kompleksowe podejście do standaryzacji. Dodatkowo, rozbudowane moduły business intelligence pozwalają na pełną kontrolę procesów i wskaźników aktualizowanych i agregowanych w czasie rzeczywistym.
TRIVA ERP to również:
- Wiele modułów o różnej specjalizacji,
- Elastyczność w obsłudze i budowie,
- Bezpieczeństwo, pełna ochrona danych,
- Mobilność, dostęp do erp w chmurze,
- Wydajność obliczeniowa i w dostępie do danych,
- Możliwość integracji z innymi systemami.
Budowa systemu
Innowacyjne cechy TRIVA ERP
Kokpity
Indywidualne ekrany aplikacji
Kokpit, to podstawowy obszar roboczy w systemie TRIVA ERP dopasowany do pojedynczego użytkownika lub grupy użytkowników o podobnej specyfice pracy. Zawiera elementy, które wykorzystywane są w codziennej pracy każdego pracownika. Dzięki możliwości łączenia obszarów z poziomu kokpitu, workflow procesowy jest usprawniony a problemy spowodowane przez niepotrzebne czynności (np. przeskakiwanie między okienkami) są eliminowane.
Workflow
Standaryzacja i automatyzacja procesów
To wewnętrzny mechanizm, który pozwala na standaryzację procesów biznesowych w firmie i automatyzację zaawansowanych procedur w organizacji. Workflow skupia się na 3 elementach - procesie (zadaniu do wykonania), aktywności (przydzieleniu zadania do pracownika) i tranzycji (przejściu od aktywności do aktywności). Dzięki temu pracownik i menadżer mogą śledzić kolejne aktywności, jak i etapy projektu, by działania były jeszcze sprawniejsze.
Aspekty prawne
Zgodność z przepisami polskiego prawa
Oprogramowanie TRIVA ERP posiada pełną zgodność z aktualnymi przepisami polskiego prawa gospodarczego w połączeniu z częstymi aktualizacjami. System pozwala również na weryfikację kontrahentów na tzw. białej liście VAT lub w rejestrze GUS. Moduły obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, obsługi ZUS i innych procedur księgowo-prawnych pozwolą na przyspieszenie pracy działom za nie odpowiedzialnym.
Obszary funkcjonalne
Obszary funkcjonalne dostępne w systemie
Stworzyliśmy wydajny, bezpieczny oraz zintegrowany system ERP, który dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom, umożliwia kompleksowe zarządzanie organizacją. Skorzystaj z szerokiego wachlarza usług i wybierz obszary systemu, które odpowiedzą na potrzeby Twojej firmy.
Kadry i płace, zarządzanie zasobami ludzkimi
obsługa pracowników i płac zgodna z aktualnym polskim prawem
Zapewnia kompleksową obsługę pracownika i wspiera automatyzację czynności obsługi kadrowo-płacowej. System uwzględnia najnowsze zmiany w prawie polskim. Przy wykorzystaniu TRIVA ERP usprawnisz obsługę kartotek pracowników - w tym e-teczki, rozliczenia płac, składanie wniosków urlopowych czy delegacyjnych. Dodatkowo przygotujesz raporty płacowe, podsumowanie dotyczące przepracowanych godzin oraz obsłużysz rekrutację. TRIVA ERP ma możliwość generowania deklaracji rozliczeniowych ZUS i przesyłania ich do Płatnika.
Majątek trwały
Ewidencja środków trwałych, inwentaryzacje, terminarze konserwacji
W jednym miejscu, dzięki prowadzonej ewidencji znajdziesz dokumenty powiązane z obrotami środków trwałych. System ułatwia wykonanie inwentaryzacji z wykorzystaniem czytników kodów kreskowych. W tym obszarze możesz prowadzić terminarz konserwacji środków trwałych, a także automatyczne naliczanie rat amortyzacyjnych. Obszar prowadzi weryfikację i ewidencję zgodnie z Ustawą o Rachunkowości lub MSR.
Zarządzanie projektami
planowanie, zarządzanie projektami, przydzielanie zadań, dokumentacja i raporty, diagramy projektowe
TRIVA wspomaga planowanie i zarządzanie projektami. W prosty sposób członkom zespołu przydzielisz zadania, przypiszesz dokumenty i zakwalifikujesz koszty. Stan projektu zwizualizujesz za pomocą diagramu Gantt’a. Dodatkowo możesz zdefiniować hierarchię między zadaniami. Utwórz budżet dla projektu i na bieżąco planuj i kontroluj koszty oraz przychody. TRIVA ERP posiada innowacyjny mechanizm do zautomatyzowania kwalifikacji kosztów.
Finanse i księgowość
zgodność z przepisami, ewidencja i zestawienia księgowe, przelewy, windykacja
TRIVA ERP jest zawsze zgodny z aktualnymi polskimi przepisami. Wspiera automatyzację tworzenia ewidencji i zestawień księgowych. W systemie sprawdzisz status kontrahenta w bazie VAT Ministerstwa Finansów. Wykonasz przelewy zwykłe, walutowe, do ZUS czy Urzędu Skarbowego. Oprócz tego dokonasz bieżącej windykacji przeterminowanych należności. Obszar jest połączony z webserwisami, dzięki temu płatność może być dokonana bardzo szybko bezpośrednio z systemu TRIVA ERP.
Zarządzanie relacjami z kontrahentami (CRM)
baza kontaktów, korespondencja seryjna, procesy sprzedażowe
Zbuduj bazę kontaktów z kontrahentami. W jednym miejscu uzyskasz informację na temat danych kontaktowych kontrahentów, rodzaju działalności czy zaległości płatniczych. Ułatwisz sobie kontakt poprzez przygotowanie korespondencji seryjnej. W systemie przygotujesz lejki sprzedażowe dla kontrahenta i będziesz mógł modelować proces sprzedażowy. TRIVA ERP pomoże Ci kompleksowo zarządzać mobilnymi przedstawicielami handlowymi. Mają oni stały dostęp do informacji o potencjale sprzedażowy Klienta czy weryfikacji sytuacji bieżącej.
Sprzedaż i zakupy
zarządzanie produktami, zamówienia, faktury i raporty sprzedażowe
Usprawnisz procesy zamówień i kontaktów z kontrahentami. Zdefiniowane zestawienia i raporty oraz możliwość stworzenia własnych, ułatwią codzienne procesy sprzedażowe. Dzięki przygotowaniu kartotek towarów i usług łatwo sprawdzisz przeprowadzone transakcje. W tym obszarze wprowadzisz deklarację JPK i Intrastat, i połączysz system z zewnętrznymi urządzeniami. Obsłuższych magazyny i dokumenty z nimi związane. Skonfigurujesz cenniki i rabaty dla różnych grup.
Business Intelligence
Business Intelligence
wzrost sprzedaży i kontrola procesów w czasie rzeczywistym
Zyskaj dostęp do spersonalizowanych raportów oraz analiz. TRIVA posiada wbudowany system Business Intelligence, który stanowi doskonałe źródło odkrywania wiedzy nie tylko przez analityków i kadrę kierowniczą, ale także przez wszystkich operatorów systemu TRIVA, dzięki wykorzystaniu tej funkcjonalności w każdym Kokpicie.
Nowości produktowe
Nowości produktowe
Muzeum Narodowe w Krakowie wdroży system ERP TRIVA
Reskilling i upskilling – jak rozwijają nowe kompetencje pracowników?
CASE STUDY: Wdrożenie systemu TRIVA ERP w firmie produkcyjnej RUUKKI
Jak wdrożyć system informatyczny ERP w dużej firmie – przewodnik dla CEO i CTO
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami
aby umówić się na prezentację systemu