Grupa MTP z nowoczesnym system do zarządzania – ERP TRIVA

Grupa MTP z nowoczesnym system do zarządzania – ERP TRIVA

Grupa MTP podjęła decyzję o wdrożeniu nowego systemu klasy ERP polskiego producenta firmy Soneta. Za wdrożenie oraz dostosowanie systemu do potrzeb firmy odpowiada firma InfoConsulting.

25.05.2022
4 minuty czytania
{[description]}

- Grupa MTP to lider wśród organizatorów imprez targowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasza firma cały czas się rozwija, dlatego potrzebuje nowych rozwiązań technologicznych, które usprawnią zarządzanie nią. Wdrożenie nowego systemu w tak dużej firmie jak nasza jest trudne, dlatego skorzystaliśmy z usług firmy InfoConsulting. Wierzymy, że zrozumienie procesów, w połączeniu z nowoczesnym technologicznie systemem takim jak TRIVA, zwiększy efektywność naszych działań i ułatwi nam pracę. Wdrożenie ERP TRIVA to kolejny krok w digitalizacji procesów naszej firmy – mówi Maciej Korasiak, dyrektor ds. informatyki Grupy MTP.

 

Soneta jest producentem oprogramowania z dwudziestoletnim doświadczeniem na rynku. Firma wykorzystując swoje know-how zaprojektowała nowoczesny, wielojęzyczny system ERP TRIVA umożliwiający integrację procesów operacyjnych i finansowych przedsiębiorstwa. System cechuje się zarówno otwartością na zewnętrzne środowisko IT, jak i indywidualnym podejściem do potrzeb użytkownika – interfejs został stworzony tak, aby optymalizować czynności i dostarczać wysoki komfort pracy. Innowacyjny system TRIVA jest produktem stworzony z myślą o wymagającym Kliencie. 

 

System TRIVA całkowicie zmienia podejście do rozwiązań zastosowanych w systemach klasy ERP w odniesieniu do Klienta PREMIUM, reprezentującego duże firmy czy też korporacje. Aktualne podejście przy projektowaniu systemów ERP opiera się na celach operacyjnych zapominając o celach strategicznych. System TRIVA został zaprojektowany w sposób umożliwiający obsługę przedsiębiorstwa w obu aspektach, operacyjnym jak i strategicznym. Zostało to osiągnięte dzięki zastosowaniu innowacyjnego podejścia do architektury interfejsu użytkownika, opartego o mechanizm „Kokpitów”. Dzięki temu podejściu cała ścieżka obsługi procesu operacyjnego może zostać zorganizowana w ramach jednego kokpitu, bez konieczności przechodzenia pomiędzy ekranami aplikacji. Od strony strategicznej system wspiera użytkownika w postaci zintegrowanego środowiska BI dostarczającego na bieżąco niezbędną informację zarządczą w postaci predefiniowanych wskaźników KPI, wykresów czy zestawień tabelarycznych. Natomiast wbudowany mechanizm workflow całkowicie zaspokaja potrzeby zarządzania po przez procesy.

 

 

InfoConsulting specjalizuje się w transformacji cyfrowej. To jedna z najszybciej rozwijających się firm konsultingowych. Wdrożenie obejmie wszystkie najważniejsze obszary funkcjonowania Grupy MTP, między innymi: sprzedaż i zakupy, kadry i płace, finanse i księgowość oraz zarządzanie projektami.

 

-  Wybór Partnera InfoConsulting nie był przypadkowym wyborem w ramach Sieci Partnerskiej TRIVA. Partner ma bogate doświadczenie w prowadzeniu dużych projektów informatycznych. Jest przygotowany do tego celu zarówno pod względem organizacyjnym (rozbudowana struktura organizacyjna, która w swoim zakresie obejmuje między innymi dział wdrożeń, serwisu, sprzedaży, marketingu oraz wsparcia prawnego) jak i projektowym (posługuje się autorską metodyką wdrożeniową oraz nadzoruje i prowadzi projekt poprzez doświadczonego Project Managera). W oparciu o powyższe, partner mógł podjąć się zobowiązania prowadzenia dużego projektu wdrożeniowego w nowym dla siebie środowisku informatycznym - mówi Juliusz Tomeczek, dyrektor produktu TRIVA.

 

TRIVA ERP to produkt klasy premium, który powstał w 2020 roku. Produkt został zaprojektowany z myślą o firmach usługowych pracujących projektowo, budżetowo oraz operacyjnie. Położono nacisk na dwie grupy użytkowników końcowych – kadrę zarządzającą (funkcjonalność zarządcza) oraz księgowość i kadry (funkcjonalność operacyjna). W pierwszym przypadku interfejs użytkownika jest kastomizowany, aby ten mógł pracować tylko z danymi oraz widokami, które są mu potrzebne.

 

 

W drugiej grupie użytkownik pracuje na tabelach, hurtowniach danych oraz widokach dostosowanych do pracy w księgowości i kadrach. W tych widokach użytkownik ma dostęp do warstwy danych, na których prowadzi operacje finansowe i księgowe.

 

Każdy obszar funkcjonalny systemu ma swoje mocne strony. Moduł sprzedaż i zakupy umożliwia łączenie dokumentów we wzajemne relacje, które odwzorowują procesy zachodzące w firmie. W obszarze finansów i księgowości TRIVA zapewnia zgodność z aktualnymi przepisami prawa ułatwiając prowadzenie pełnej księgowości (obsługa Księgi Handlowej), ewidencję środków pieniężnych i rozliczeń rozrachunków oraz windykację przeterminowanych należności.

 

Platforma ERP udostępnia ponadto moduły obsługi majątku trwałego, zarządzania relacjami z kontrahentami (CRM) oraz zarządzania projektami. Ostatni pozwala na planowanie pełnej obsługi projektów, w tym także finansowanych z możliwością definiowania różnego typu budżetów.

 

TRIVA ma rozbudowane mechanizmy automatyzujące obsługę kadr, płac oraz administrowanie zasobami ludzkimi. W obszarze HRM system usprawnia proces obsługi kartotek pracowników,  rozliczeń płac, generowania i wysyłki e-deklaracji oraz procesów rekrutacji. System pozwala na kompleksową obsługę raportów płacowych i podsumowań przepracowanych godzin w danym okresie. Dzięki wysokiej elastyczności TRIVA przygotuje zestawienie o dowolnie zdefiniowanych parametrach.

 

-  W efekcie system sprawnie się skaluje, a wdrożenie bardzo szybko staje się opłacalne. Program dostępny jest w kilku wersjach językowych, co dodatkowo wpływa na prostotę obsługi z perspektywy każdego zatrudnionego. W ramach jednej z ostatnich aktualizacji system przetłumaczony został również na język ukraiński, znosząc kolejne bariery językowe – mówi Juliusz Tomeczek, dyrektor produktu TRIVA.

 

Na sprawność reakcji wpływa także szybkie tempo wprowadzania do systemu kolejnych aktualizacji, odpowiadających za bieżące zmiany w polskim prawodawstwie. TRIVA jest systemem zgodnym z aktualnymi przepisami, ułatwiającym pracę swoim Klientom.

 

Oprogramowanie jest katalizatorem wzrostu, zaprojektowanym, by stymulować i optymalizować procesy wewnątrz przedsiębiorstwa. To nowoczesny, wielojęzyczny system, który spełnia oczekiwania rozwijających się grup o międzynarodowym zakresie działalności.


Tematy:
artykuł
Poprzedni artykuł Następny artykuł