Zakres obowiązków
- zapewnienie wsparcia merytorycznego/technicznego sieci partnerskiej systemu ERP enova365,
- prowadzanie analiz systemowych i tworzenie dokumentacji funkcjonalnej,
- uczestnictwo w rozbudowywaniu i testowaniu nowych rozwiązań aplikacji,
- przygotowywanie raportów i analiz,
- udział w pracach związanych z rozbudową narzędzi do wspomagania pracy w CRM.
Wymagania
- wykształcenie wyższe informatyczne (bądź pokrewne) lub studenci ostatnich lat,
- umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej i merytorycznej,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności wyciągania trafnych wniosków,
- podstawowa wiedza o XML, PL/SQL,
- umiejętność parametryzacji i modyfikacji systemu w celu optymalizacji zachodzących procesów wewnętrznych,
- prowadzenie testów nowych funkcjonalności.
Dodatkowym atutem będzie:
- podstawowa znajomość języka C#,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – z systemami do zarządzania ERP lub w IT,
- znajomość tematyki zarządzania relacjami z klientami (CRM),
- znajomość budowy i funkcjonowania systemów klasy ERP (w szczególności obszarów CRM).
Firma oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inne preferowane formy zatrudnienia),
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne,
- długoterminową współpracę,
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy,
- rozwój w kierunku programowania,
- dostęp do nowoczesnych technologii,
- realny wpływ na kształt tworzonego oprogramowania,
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę,
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy,
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów.