Jeśli masz doświadczenie w pracy przy projektach marketingowych, generowaniu leadów sprzedażowych B2B, jesteś kreatywny i nastawiony na wyniki, a ponadto analiza danych kojarzy Ci się z przyjemnością i logicznym wyciąganiem twórczych wniosków, to jest to ogłoszenie dla Ciebie. Poszukujemy osoby, która dołączy do kilkuosobowego zespołu doświadczonych marketerów!
Zakres obowiązków
- współtworzenie strategii działań i planów marketingowych,
- prowadzenie projektów marketingowych (tradycyjny oraz digital marketing),
- tworzenie contentu do materiałów marketingowych i promocyjnych,
- współpraca z Partnerami i agencjami zewnętrznymi,
- organizowanie uczestnictwa firmy w eventach branżowych online/offline,
- prowadzenie badań i analiz marketingowych.
Wymagania
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych,
- minimum 2 letnie doświadczenie w marketingu,
- praktyka w redagowaniu treści merytorycznych – content marketing,
- kreatywne podejście do analizy danych, wynikające z przyjemności w szukaniu dociekliwych i niestandardowych rozwiązań, ciągłe poszukiwanie nowych możliwości marketingowych,
- umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość branży IT,
- doświadczenie w marketingu B2B,
- prawo jazdy kategorii B (aktywne),
- znajomość Active Campaign.
Firma oferuje
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szkolenia produktowe oraz marketingowe,
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy,
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę,
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy,
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów,
- parking samochodowy i rowerowy.