Zakres obowiązków
- obsługa zgłoszeń użytkowników, rozwiązywanie problemów z zakresu wykorzystywanych aplikacji oraz sprzętu komputerowego,
- konfiguracja, modernizacja i serwis sprzętu komputerowego,
- przygotowywanie komputerów i stanowisk dla nowych osób oraz udział w procesie onboardingu pracowników,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług informatycznych,
- dobór oraz obsługa zamówień sprzętu komputerowego w firmie,
- utrzymanie procesu wykonywania kopii zapasowych,
- rozwój wewnętrznej infrastruktury informatycznej oraz współpraca z innymi zespołami w firmie.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- analityczne myślenie, komunikatywność,
- dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego,
- umiejętność rozwiązywania problemów sprzętowych i systemowych,
- znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows oraz dystrybucji Linux,
- podstawowa znajomość zagadnień z obszaru sieci,
- znajomość wiersza poleceń i umiejętność wykorzystania go w codziennej pracy.
Dodatkowym atutem będzie:
- chęć rozwoju w obszarach administracji systemów,
- doświadczenie w pracy z Windows Server, QNAP, Synology itp.
- umiejętność tworzenia skryptów PowerShell i/lub znajomość innych języków skryptowych usprawniających zarządzanie systemami,
- znajomość zagadnień związanych z administracją bazami danych (MSSQL, MySQL, Oracle),
- znajomość zagadnień związanych z Active Directory,
- doświadczenie w rozwiązywaniu problemów w sprzętach firmy Dell.
Firma oferuje:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- szkolenia produktowe oraz pełne wsparcie merytoryczne,
- długoterminową współpracę,
- współpracę z doświadczonymi specjalistami,
- możliwość awansu zawodowego oraz rozwoju osobistego w obszarach działalności firmy,
- dostęp do nowoczesnych technologii,
- partnerskie relacje w zespole i dobrą atmosferę,
- po okresie próbnym ubezpieczenie medyczne i pakiet sportowy,
- nowoczesne biuro wraz z kuchnią zaopatrzoną w zapas kawy i innych napojów,
- parking samochodowy i rowerowy.